۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۶۰۴۹۰۰
نایب رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم:

آقای ترامپ ما را از چه می ترسانید | شهادت آرزوی دیرینه ماست + فیلم

آقای ترامپ ما را از چه می ترسانید | شهادت آرزوی دیرینه ماست + فیلم
حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر گفت: این کشور و این مردم در طول تاریخ هفده هزار شهید را تقدیم انقلاب و اسلام کرده است، بدانید که شهادت آرزوی دیرینه ما است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام والمسلمین سید جلال رضوی مهر نایب رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم ظهر امروز در مراسم بزرگداشت شهید روحانی حجت الاسلام قاسمی با اشاره به مراسم تشییع که روز گذشته برگزار شد خاطر نشان کرد: اگر رهبر معظم انقلاب پس از شهادت شهید همدانی از مردم همدان به خاطر مراسم تشییع تشکر کردند امروز نیز قطعا از این مراسم و تشییع تشکر خواهند کرد چرا که این مراسم باعث افتخار استان شد.

وی با تشکر از همه کسانی که به نحوی با خانواده شهید و حوزویان همدانی ابراز همدردی کردند یادآور شد: این که آیت الله موسوی اصفهانی و حجت الاسلام والمسلمین شعبانی به عنوان عزادار در جلوی در ایستاده اند حکایت از ناراحتی بیش از حد جامعه روحانیت ما دارد.

نایب رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم افزود: از صدر اسلام تا به حال این تزریق خون های شهدای ما بوده است که باعث شده امروز اسلام همه کره زمین را فرا بگیرد.

وی با بیان این که شهادت آرزوی دیرینه اولیای الهی و بزرگان دین بوده است اظهار داشت: آقای ترامپ ما را از چه می ترسانید این کشور و این مردم در طول تاریخ هفده هزار شهید را تقدیم انقلاب و اسلام کرده است، بدان که شهادت آرزوی دیرینه ما است.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر تصریح کرد: کفن ما عمامه ما است و شاهد این صحبت بنده هم شهدایی است که در دفاع مقدس و در دفاع از حرم از قشر روحانیت تقدیم اسلام شده و از همین مدرسه آقای آخوند ده ها شهید از پای درس مکاسب به دنبال مکاسب خون بار به جبهه ها رفتند.

وی روحانیت را همراه مردم عنوان کرد و گفت: زمانی که روحانی درس خارج گو ما در زمان سیل و زلزله به میان مردم می رود و با آنها کمک می کند تایید این مطلب است که روحانیت برای مردم است.

این استاد حوزه علمیه تاکید کرد: بنده چندین سال است که در خدمت طلاب و فضلا هستم زمانی که نحوه زندگی آنها را بررسی می کنیم خواهیم دید که همه آن ها با سختی و با وام مشغول گذارندن زندگی خود هستند.

وی خاطر نشان کرد: دشمنان اسلام ۱۴۰۰ سال است که علیه حضرت محمد (ص) و خاندان ایشان تبلیغ می کنند اما امروز باید از همین افراد پرسید که در گوشی های همراه جوانان غربی رمان سلمان رشدی وجود دارد یا پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپایی؟

نایب رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم خطاب به مسؤولان اظهار داشت: شما مسؤول خون همه شهدا هستید، اگر یکی از ائمه جمعه ما نصیحتی می کند آن را به عنوان دلسوزی قلمداد کنید چرا که حمایت ما از شما تا زمانی است که در خط ولایت باشید.

وی ادامه داد: بنده از رییس مقتدر قوه قضاییه درخواست می کنم که این موضوع را دنبال کنند چرا که اگر این اتفاق بیفتد مطمئنا سرنخ آن در خارج از مرزها قرار دارد.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر با درخواست از پلیس فتا برای مقابله با این حرکت ها بیان داشت: اسلحه ای که هنوز در دست نیروهای امنیتی ما نیست چه طور در دستان این افراد در حال آزمایش است.

وی با تاکید بر توجه ویژه به فضای مجازی تصریح کرد: چه طور اینستاگرام توانایی دیدن صفحه مالک اشتر نظام، سردار سلیمانی را ندارد اما در مقابل صفحه این قاتل هیچ عکس العملی نشان نمی دهد.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر در پایان یادآور شد: به راه افتادن پویش های مردمی در حمایت از روحانیت نشان از محبوبیت این قشر در بین مردم دارد و دشمنان بدانند که جدایی مردم از روحانیت را هیچگاه نخواهند دید./979/پ310/ب1

تعداد بازدید : 5
هادی شاملو
ارسال نظرات